.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانش ْآموزان مستعد براي بيماري اعتياد

همه دانش‌آموزان مستعد ابتلا به بيماري اعتياد هستند.

امير رحيميان در كارگاه پيشگيري از اعتياد در اين شهرستان پايين بودن سن اعتياد در نوجوانان و جوانان را سبب بروز خطر براي اين گروه‌هاي سني دانست.

وي جمعيت دانش‌آموزي كشور را 14 ميليون نفر اعلام كرد و اظهار داشت: اين دانش‌آموزان مستعد ابتلا به بيماري اعتياد هستند، بنابراين پيشگيري همه جانبه در اين سطح براي تمام ارگان‌ها و كارشناسان ضرورت دارد.

كارشناس دفتر امور اعتياد معاونت پيشگيري بهزيستي گيلان آموزش پيشگيري از مواد مخدر را موفق‌ترين برنامه‌هاي در مدارس عنوان كرد و افزود: آگاه‌سازي، پركردن اوقات فراغت، مشاوره و مداخله در بحران و نيز ارتقاي فرهنگي مذهبي از جمله مهم‌ترين راهبردهاي پيشگيري از اعتياد دانست.

رحيميان خاطرنشان كرد: آموزش مهارت‌هاي زندگي براي دانش‌آموزان، خانواده‌ها را در امر پيشگيري از اعتياد بسيار موثر دانست.

وي با بيان اينكه نوجوانان و جوانان بايد كلمه « نه » گفتن به افرادي كه آنها را به مصرف مواد مخدر تشويق مي‌كنند را بياموزند، تصريح كرد: جوانان ما بايد روش تفريح سالم را بياموزند و به تفريح‌هاي دوستانه روي آورند.

كارشناس دفتر امور اعتياد معاونت پيشگيري بهزيستي گيلان از خانواده‌ها خواست تا وقت بيشتري براي فرزندان خود بگذارند و زمينه تفريحات سالم را براي آنها فراهم كنند.

رحيميان مدارس را بهترين مكان براي دانش‌آموزان دانست و اضافه كرد: توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان مهم‌ترين مسائلي است كه بايد به آن توجه جدي شود.

وي با اشاره به اجراي طرح اجتماع‌ محور ادامه داد: در طرح اجتماع‌ محور اولويت‌هاي مطرح شده از طرف جامعه هدف را دنبال مي‌كنيم.

كارشناس دفتر امور اعتياد معاونت پيشگيري بهزيستي گيلان يادآور شد: در اين طرح در محله‌ها، مدارس، مهدهاي كودك، دانشگاه‌ها، پادگان‌هاي نظامي، كارخانه‌ها، ديگر نهادها و اداره‌ها متمركز مي‌شويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.